| Autor |
Mensaje |
LauraR
Gran Maestr@

|
  Publicado:
11 Abr 2009 - 06:23 AM |
|
|
|
 |
Denley
Novat@

|
  Publicado:
17 Nov 2010 - 07:04 AM |
|
Classic ladies rolex watches handbags like LV Purses, Miu Miu handbags are even now the target which center ages ladies would like to obtain. The birth of LV handbags may be the initial alternative for those females, it truly is so nobel with black shade, the designer handbags workmanship line can show their characters that girls can hardly refuse this bags. Also in early occasions, it will be the most high priced purses which only the wealthy can personal it to tag heuer ensure turn into the symbol of wealth. On the other hand, with the modify of line, LV handbags stick to the trend, alter both styles(shoulder handbags, purse and significant size purses) and coach colors(black, purple, pink, yellow and so on) that expand their eyes to entire ages females, it's no wonder that so many most women uncover their techniques in LV handbags. And middle ages can tag heuer watches uncover a lot more selection that recall their activity. Not just thses women purses can suit women's demand, but also fashion brands like Gucci bags, D&G handbags are also produce bags for entire ages. Gucci bags may be the gucci wallets symbol of style, with the wonderful colors and stylish manufactor line, younger can discover their armani styles in Gucci bags. As the leader of vogue line, Gucci Purses trade as the symbol of fashion, but girls of center ages still can uncover out their personal purses in Gucci line. Oversize handbags can suit for entire chanel ages most women, without luxury design, even center ages can obtain an oversize handbags which contain their documents, mobile and so on, to ensure they can continent themselves. |
|
|
|
 |
Gaines
Novat@

|
  Publicado:
05 Jul 2011 - 04:46 AM |
|
|
|
 |
XXY
Expert@

|
  Publicado:
06 Jul 2011 - 12:55 AM |
|
Ustedes perdonen, pero si no es un "queo", ¿que es el sindrome del médico muerto?
Gracias. |
|
|
|
 |
Rubén_Noé
Maestr@

|
  Publicado:
06 Jul 2011 - 03:52 AM |
|
El "sindrome del medico muerto" es el Sindrome de Harris Benjamin o SHB como lo llaman... acuñamos este ident desde que andrea en su dia hizo y expuso el analisis y demostro que Harris estaba muerto cuando salio la teoria que le atribullen a el sobre la transexualidad... |
_________________ Es precioso saber lo que se quiere; cuando se quiere, hay que tener el valor de decirlo, y cuando se dice, es menester tener el coraje de realizarlo.
 |
|
|
 |
XXY
Expert@

|
  Publicado:
06 Jul 2011 - 04:33 AM |
|
Vale, muchas gracias.
Saludos |
|
|
|
 |
Pumuky
Avanzad@

|
Publicado:
06 Jul 2011 - 06:05 PM |
|
| Rubén_Noé escribió: | | El "sindrome del medico muerto" es el Sindrome de Harris Benjamin o SHB como lo llaman... acuñamos este ident desde que andrea en su dia hizo y expuso el analisis y demostro que Harris estaba muerto cuando salio la teoria que le atribullen a el sobre la transexualidad... |
Oye Estefania que ese odio encarnizado hacia el doctor Harry Benjamin ya está un poco pasado de yoya, no?
http://www.youtube.com/watch?v=vxLJIrS_HK0
 |
|
|
|
 |
Pumuky
Avanzad@

|
  Publicado:
06 Jul 2011 - 06:07 PM |
|
These types robes cocktail of dresses womens teddies underwear actually are acknowledged girls swimwear for their provocative bathing suit factor. It lace lingerie truly is rarely dress fishnet cotton chemise nightgown gown if it is not daring. If fishnet stockings you're the cheap party dresses kind green babydoll lingerie who can skinny girl shapewear push yellow bra stuff balconette bra to the cream chemise limit yellow babydoll when clubwear tops it comes victorian corsets to sexiness white corset, then you're vedette shapewear in the pure silk lingerie. Enable your mens boxers clubwear womens clubwear dresses Stay wedding garter" accurate to waist cinchers their Nature womens swimsuits. |
|
|
|
 |
emma17es
Expert@

|
Publicado:
06 Jul 2011 - 07:00 PM |
|
| Rubén_Noé escribió: | | El "sindrome del medico muerto" es el Sindrome de Harris Benjamin o SHB como lo llaman... acuñamos este ident desde que andrea en su dia hizo y expuso el analisis y demostro que Harris estaba muerto cuando salio la teoria que le atribullen a el sobre la transexualidad... |
pero Estefania, no has entendido nada en tantos años, parece mentira LOL
SHB no es una identidad y no hace falta que Andrea demuestre que el doctor falleció, porque ya lo sabiamos
que no Estefania, que no, que travestismo no es SHB
 |
_________________ - El perdón de las flores es tan bonito que llegan incluso a perfumar a aquél que las aplasta con la mano - |
|
 |
 |
Rubén_Noé
Maestr@

|
  Publicado:
06 Jul 2011 - 07:27 PM |
|
yo no odio a nadie, sois vosotros quienes me odiais a mi crellendo que llamandome Estefania me haceis daño
¡y un colin! que por algo no me he cambiao yo el nombre del DNI... como para amargarme yo ahora por ese asunto¡¡¡
Que disfruteis con vuestro odio esacervado... hacia quienes pensamos de otra manera....
Con dios¡¡¡ |
_________________ Es precioso saber lo que se quiere; cuando se quiere, hay que tener el valor de decirlo, y cuando se dice, es menester tener el coraje de realizarlo.
 |
|
|
 |
Rubén_Noé
Maestr@

|
  Publicado:
06 Jul 2011 - 07:31 PM |
|
En esta vida muy apreciados contertulios/as mios/as... no insulta quien quiere si no quien puede¡¡¡¡ |
 |
|
|
 |
Pitusa
Iniciad@

|
  Publicado:
06 Jul 2011 - 10:30 PM |
|
| Cita: | "Rubén Noé" escribió en la web Mercado de Sumisos:
7. Asumiré mi nombre legal y renunciaré a mi identidad como Rubén Noé. |
Nosotros no pretendemos ofenderla, razón por la que somos tan cuidadosos al referirnos a usted en base a sus dichos y escritos públicos en la web.
| Cita: | | quienes pensamos de otra manera.... |
¿pensais de otra manera?, y no será que ¿sois de otra manera?... o que... ¿perseguís otros objetivos políticos y otros intereses diferentes?
pero sobre todo y antes que nada... ¿de verdad pensais?
 |
|
|
|
 |
Rubén_Noé
Maestr@

|
  Publicado:
06 Jul 2011 - 10:48 PM |
|
Que si que si, que cuando sepas de donde fue sacado ese texto, cuando comprendas el objetivo del mismo, y cuando sepas que todo lo que dice un sumiso mientras esta sometido es volatil y no tiene por que ser lo que siente, si no lo que le obligan a decir... comprenderas mas de una cosa
Ale con dios |
 |
|
|
 |
Rubén_Noé
Maestr@

|
  Publicado:
06 Jul 2011 - 10:50 PM |
|
Por cierto el nombre legal al que me referia es "Darko" |
 |
|
|
 |
wqrlove
Iniciad@

|
  Publicado:
23 Ago 2011 - 09:47 AM |
|
Is visiting our Coach Outlet Store Online worthwhile? Yes. We have variety of goods and also the discounts provided for each, Coach Outlet coupons for shopping coach handbags and purses. Here is your good choice. |
|
|
|
 |
|
|